Doelstelling van onze vereniging

De vereniging heeft zich ten doel gesteld:

- het bevorderen van de vliegvisserij

- het in het algemeen behartigen van de belangen van de bij de vereniging aangesloten leden

- het beschermen van de voor de Nederlandse vliegvisserij van belang zijnde visstand en haar biotoop

- De vereniging tracht haar doel te bereiken hetzij zelfstandig, hetzij in samenwerking met andere organisaties door:
             -  voorlichting en studie
             -  het organiseren, bevorderen en uitvoeren van activiteiten en evenementen
             -  het verwerven en beheren van daartoe benodigde fondsen en materialen
             -  het samenwerken met en het onderhouden van contacten met overheden, organisaties en particulieren,
                zowel nationaal als internationaal
             - alle andere wettige middelen

VVV Last Hope is als vereniging opgericht op 14 oktober 1997 te Arnhem in aanwezigheid van 26 leden. De statuten zijn vastgelegd bij notariƫle akte op 19 november 1999. De vereniging is op 13 januari 2000 ingeschreven in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel Centraal Gelderland te Arnhem onder nummer 09110253. De vereniging is hiermee een vereniging met volledige rechtsbevoegdheid.

Op 1 januari 2024 telt de vereniging 63 leden.