Verslag clubavond 19 Febr 2019

Dit verslag is overgenomen van de Last Hope Facebookpagina. Voor meer fotos zie link

Dinsdag 19 februari: Ook vandaag weer "volle bak". Uiteraard om dat we een gezellige club zijn maar ook omdat een lid van de club door omstandigheden heeft besloten om te stoppen met vliegvissen en via de club z'n spullen te koop aan te bieden.

Het aanbod bestond o.a. uit volle vliegendozen vlieglijnen, hengels, reels en heel veel bindspullen.
Dolf en Rody hebben dit voor hem verzorgd en waren zelf zeer tevreden over het binnengeharkte bedrag.

Uiteraard werd er ook gebonden aan de verschillende tafels.

Het boek van Marc Petitjean blijkt een zeer dik boek te zijn. Ook vandaag werd er weer uit gebonden door de groep van Joop.
Aan de tafel van Ben is de groep bezig met de Gurgler fly, een zeer effectieve en een wat grotere vlieg voor aan de oppervlakte.

En aan de tafel van Frans werd de voorjaarnimf gebonden een variatie op de welbekende Redtag.

Keep them wet! MV.