Activiteiten speciaal voor leden

Het lidmaatschap van VVV Lasthope is 25 €/jaar. Daarmee wordt veel gedaan en georganiseerd.

Vliegvisvereniging  Last Hope is een actieve vereniging die een scala aan activiteiten ontplooit. Het thema van alle activiteiten is “leren, doen en genieten”.

- Gezamelijke visdagen
                - Werpinstructie
                - Bindinstructie
                - Clubblad de Messenger
                - Nieuwsbrief
                - Activiteiten commissie

Gezamenlijke visdagen:

- Gezamenlijke voorjaarstripjes naar o.a. het Oostvoornse Meer en het Veluwe Meer;

- De “Ben Bod visdag", voornvissen in de Achterhoek, In het voorjaar en het vroege najaar, met lokaal bekende
  gidsen;

- Twee of meer snoekdagen in de herfst en winter (met eventueel snert en bruine bonensoep), Dit kan zijn in de
   wateren van Ons Genoegen of een ander locatie bijvoorbeeld in de omgeving van Arnhem

- Put & Take visdag: de jaarlijkse gezamenlijke afsluiting van het bindseizoen, in een door de Vereniging
  afgehuurde vijver, met BBQ na.

Inschrijven voor de bovengenoemde activiteiten:

in "het Groene Boek" (tijdens bindavonden aanwezig) of opgeven per mail bij de activiteitencommissie. Eerst komt, eerst vist.
Aanmelden VliegvisExpedities: Meestal is er voor het snoeken, forelvissen, voornvissen enzovoorts sprake van een minimum en maximum aantal deelnemers.
Schrijf je op tijd in met naam, adres, telefoonnummer en emailadres.
Je krijgt dan ook op tijd de nadere afspraken toegezonden of uitgereikt tijdens één van de bindavonden.

Werpinstructiedagen voor beginners en gevorderden.

Werpinstructiedagen: Voor beginners én gevorderden is er in de winter en in het voorjaar werpinstructie op nader af te spreken zaterdagen of zondagen.
Werpinstructie tijdens verenigingsavonden: Ervaren instructeurs geven werpinstructie op verzoek en op afspraak. Breng je eigen vliegvishengel mee! Eventueel heeft de vereniging óók een hengel ter beschikking voor instructie.

Bindinstructie voorbeginners en (ver) gevordenen.

De bindavonden staan in de agenda en in de Messenger. Ervaren Last Hope leden geven instructie en binden de kunstvliegen voor. Een aantal malen per jaar worden ervaren binders van buiten uitgenodigd. Ieder zorgt zelf in principe voor bindmaterialen tenzij anders aangegeven. Joop Burger, Bram van Tent en Frans Willems werken in kleine bindgroepjes op niveau met zowel beginners als gevorderden.

Clubblad : Messenger

De vereniging heeft een prachtig clubblad, de “Last Hope Messenger”. Dit blad verschijnt een aantal keer per jaar. (Afhankelijk van het aanbod aan verhalen en verdere informatie)

Nieuwsbrief:

Zeer regelmatig wordt er via de mail een nieuwsbrief verspreid met daarin de laatste informatie over o.a. Vliegvis Expedities, lezingen, bindavonden en andere activtiteiten.

Activiteiten commissie

De activiteiten commissie kan niet alles alles en vraagt dan ook om jullie hulp. Heb jij suggesties voor activiteiten of wil je je meehelpen/aanmelden voor een activiteit? Laat het de activiteiten commissie weten!, Benader ons op de verenigingsavonden of via E-mail. Bedankt alvast!
Mail de activiteitencommissie