Fly Fair 2020 vrijwilligers gezocht

Dit is een overgenomen bericht van de VNV nieuwsbrief  (28.12.2018):

De besturen van de Fly Fair en de VNV hebben de handen ineengeslagen om in 2020 weer een spetterende Fly Fair te organiseren. Met een mooi thema, meer activiteiten en meer bezoekers. Er is gesproken met Sportvisserij Nederland om te kijken hoe we meer jeugd naar de Fair kunnen trekken. Achter de schermen worden de ideeën nu uitgewerkt.

Eén ding is al wel duidelijk: we zoeken nog mensen die in dit creatieve proces willen meedenken om de Fly Fair naar een nog hoger niveau te tillen. Hoe kunnen we het gekozen thema optimaliseren binnen de Fair? Hoe trekken we meer bezoekers, waaronder jeugd? Hoe zorgen we ervoor dat de activiteiten in het programma passen?

Oproep: meld je aan om mee te helpen aan de organisatie/opzet van de Fly Fair 2020.

We zoeken:
- een coördinator Standhouders;
- een coördinator Vlieg binden;
- een coördinator Workshops;
- een co ördinator Jeugd/Jongeren;
- een coördinator om het Thema verder uit te werken.

We bieden:
- deelnemen binnen de organisatie van de Fly Fair, een goed samenwerkend team van enthousiaste vrijwilligers die allen de passie voor vliegvissen delen;
- inbreng hebben die ervoor gaat zorgen dat de Fly Fair een nog mooier evenement wordt waarin vliegvissen in alle facetten gepromoot wordt;
-  onkostenvergoeding (reiskosten);
-  uiteindelijk een leuk en inspannend weekend, de Fly Fair, in het voorjaar van 2020.

Meer weten over bovenstaande functies?
Of je aanmelden?

Bel of mail met Ton Fokker, 06-43805501, email Ton Fokker @VNV