Laatste club-/bindavond van 2018

Dinsdag, 11 december 2018 (20:00)

Clubgebouw Ons Genoegen Giesbeek

De laatste clubavond van dit jaar.

Dinsdagavond is de laatste clubavond van het jaar

Aanstaande dinsdag 11 december hebben we de laatste clubavond van het jaar. Extra reden om te komen: de nieuwe Messenger ligt voor je klaar.

Ook is er nog de (laatste) mogelijkheid om door middel van een VBL formulier de Vispas van H.S.V.
Ons Genoegen aan te schaffen. Maak 34 euro over naar H.S.V. Ons Genoegen NL54 RABO 0321 6048 14.
Vermeld duidelijk je naam die op de Vispas moet komen. Heb je ook een Vispas bij een andere vereniging vermeld dan je naam zoals deze op die Vispas ook staat. Heb je het geld overgemaakt, dan kun je dinsdagavond je (voorlopige) Vispas 2019 afhalen.

Via Sportvisserij Nederland krijg je dan begin januari 2019 je Vispas 2019 toegestuurd. Je kunt dinsdagavond ook cash afrekenen en de VBL invullen. Je krijgt dan je (voorlopige) Vispas direct mee.
Na dinsdagavond kun je de Vispas nog wel online aanvragen. Je betaalt dan 5 euro meer door administratiekosten.

Het clubgebouw (Landaansestraat 6b, Giesbeek) is open vanaf 19.30.